Informasjon om COVID-19 Click here to visit our dedicated page for further information on the COVID-19 situation, including vouchers, cancellations, refunds and sailing changes.
Vår database med ofte stilte spørsmål inneholde spørsmål og svar om fergebestillinger og reiser! Klikk på de ulike kategoriene under for å se de mest relaterte spørsmålene. Om du ikke skulle finne svaret du ønsker, kan du klikke på Kontakt oss.
Fergebilletter til turister og vanlige passasjerer har ikke stipulert mva, derfor er det vil ikke være mulig å få kvittering for MVA. Du kan få en MVA-kvittering hvis du har bestilt en fraktbillett og det er mulig å se at det er blitt lagt til MVA. For å få kvittering kan du kontakte vår kundestøtte for frakt. Du kan også finne vårt MVA-nummer GB238948850 på bunnen av siden i bekreftelsen som du mottok via e-post.
Du finner vilkår og betingelser Her.
Du må ta direkte kontakte med fergeselskapet du reiste med. Hvis du har problemer med å få kontakt med dem, la oss få vite det og vi vil gjøre det vi kan for å hjelpe deg.
Du kan komme i kontakt med oss via e-post, og all vår kontaktinformasjon kan du finne på siden Kontakt oss.
Vi vil veldig gjerne høre fra deg, og den beste måten å gi oss tilbakemelding på, er via e-post. Men hvis du foretrekker å ringe oss, finner du vår kontaktinformasjon på siden Kontakt oss.