"24/06/2013"
Jeg ankom til terminalen kl. 2 om natten (flere timer tidlig, pga. endringer i siste øyeblikk). Jeg var ikke sikker på hvor jeg skulle gå hen eller hvor jeg skulle vente, siden terminalen er ved å bli oppgradert og skiltene var litt forvirrende (selv om korrekte!). Personalet om bord var strålende – jeg kan litt finsk, men de talte alle sammen god engelsk. Reisen min skulle være til Stockholm via Danmark, men en tidligere ferge ulykke, innebar at jeg skulle reise fra en annen terminal i England, gjennom Frankrike, Belgia, Nederland, Tyskland, Danmark osv. Dette resulterte i at det var intet batteri på telefonen min etter jeg endret ruten min, og panikk, da jeg ikke kunne finne noen telefonbokser i Europa (og ingen vil la deg bruke en telefon i en bensinstasjon). Personalet ved informasjonsskranken lot meg bruke laderen deres (min var stoppet med å virke) og telefonen deres. De gjorde en enorm forskjell for reisen min, og for familien min, det var utrolig bekymret etter jeg ikke hadde vært i kontakt i 30 timer. Mange takk til de hjelpsomme personalet. Jeg vil helt sikkert reise på denne linjen igjen i fremtiden, som følge av deres hjelsomhet og vennlighet. Jeg kan ikke takke personalet nokk for dette.
Jeg sov det meste av overfarten, slik at jeg ikke spiste i restauranten og kan ikke anmelde cateringen, men skipet var rent, i tiden (jeg var svært trøtt, så virket som en kort overfart for meg), hadde seng og dusjer i lugar, noe som var viktigst for meg.
-
Samlet bedømmelse:
-
Generell:
-
Kvalitet på catering:
-
Skip renslighet:
-
Personale:
-
Punktlighet:
-
Anbefalt?
Nei
Anmeldt av Lorna som reiste med Tallink Silja Line på Baltic Princess
Les mer
Les mindre